Nasza baza wiedzy

Procedura rozpatrywania reklamacji klientów w biurze podróży

Określenie trybu i zasad rozpatrywania reklamacji jest bardzo istotnym elementem rozwoju biura podróży. Gdy sprzedaż wzrasta, a klientów jest coraz więcej nieuniknione są przypadki, gdy pojawią się skargi. Sposób ich...

Konsekwencje powodzi dla imprez turystycznych

Powodzie występujące obecnie w południowych województwach Polski ale także w Czechach i Austrii mogą być kwalifikowane jako nieuniknione i nadzwyczajne okoliczności, które bez wątpienia wpływają również na realizacje zaplanowanych wcześniej imprez turystycznych....

Wyszukaj artykuł

Termin rozpatrywania reklamacji klientów

Termin rozpatrywania reklamacji klientów

W działalności biura podróży reklamacje klientów są tematem, który pojawia się niezależnie od tego jak duży nacisk kładziony jest na jakość...

Archiwizacja dokumentów w biurze podróży

Archiwizacja dokumentów w biurze podróży

Działalność biura podróży, jak każda działalność gospodarcza, wiąże się z koniecznością sporządzania i przechowywania znacznej ilości dokumentacji...